Friday, December 17, 2010

no gooD..:( n sO fuN 2...hahaa

today..my mooD no gooD..
feeling very tired and kind of bored..
not looking 4 another job to add my money and do not waste the time..right??

although..de laPpy can only be fun to state lost a sense of boring..
but can also damages my eye..haha
(pening la..:P)
forget that..

yesterday..i did not eat all daY bcOz my bro did not want give my phone
very miss my nseT...huhu:(

after that(cakap bese la plak)haha...
..mase sampai kat TTC mlam..
da rase xsedap p teruslah jlan2 tgok nset...
murah gila p mmg xad harapan nk beli 2..duit xad..haha
tibe2..ak rase cm nk pitam..
mybe tgok harge nset smpai pengsan..
malu gle..tp xsedar an..
family ak kecoh pegang ak...
pah2 amik keputusan beli mkanan terus balik..
yg penting makan kFc..besT...
2 la ak xbrape chat ary ni....

ummmm.....
i want nset coz many work to do..
like want to know about mypin number n about sending teks book..
nothing???
ahhhhh...................................
so stress think bout this..make me crazy..
ni laH nset ak..

camner pom ne sabar..
so many time la ne tggu...

hahahahaah....

one thing...
i miss someone...
myfwen...n ....hehehe..(secret)

so...i hope laa an..dapat juPe kw2 balik..
huhuhu...
beginilah nasib lepaSan sPm..
hehehe...asyik termenung keje....
ape2 pom...yg penting..
teNang..haha..key..

enjOy ..!! hope u all like !

1 comment: